mandag 17. oktober 2011

Tagasiside

Kirjutasin blogi bürokraatiast ja inimlikkusest ning saatsin asjakohase kirja EV Pääministrile (tema kantseleile). Olen saand vastuse pääministri nõunikult hr. Henri Arras'e käest, liimin siia tema vastuse viimase lõigu:

"Olles nüüd PPA spetsialistidega antud küsimuses suhelnud, usaldan ma ametnikke ning nende otsustusvõimet. Lisaks sellele, et nende otsus on olnud ainuõige juriidiliselt leian, et ei ole eksitud ka moraalses mõttes. Seega, kui olete minuga nõus, usaldaksin selle juhtumi ka edaspidi nende hoolde. "

Ei hakkagi siia oma kommentaari lisama, kõik, mis mul öelda oli, ütli juba oma eelmises blogis.

Kirjutasin ka ühe blogi häbitundest, mis mind valdas Lennart Meri nimelise Tallinna Rahvusvahelise Lennujaama tualetti külastades. Saatsin lingi EV Majandus- ja Kommunikatsiooni ministrile. Üle kuu on mööda läind, vastust pole ei austet ministrilt ega ka mitte tema kantseleist. Ju siis pole see teema piisavalt tähtis ministrihärrale, et sellele vastama peaks. Lohutan end mõttega, et pääle minu on see teema ka Lennart Meri'le väga tähtis olnd, nii et olen austusväärses seltskonnas.

Sõber Raivo saatis aga lingi minu blogiaadressiga Lennujaama juhatusse, säält vastati küllalt kiiresti, liimin siia kogu vastuse:

"Austatud härra Jaanus Kaljusto !

Täname Teid meid teavitamast 18. septembri kahetsusväärsest juhtumist, mis valmistas Teile õigustatult pahameelt.
Vahetasime hiljuti koristusfirmat  ( OÜ Kunnisvarateenindus )ning seoses reisijate arvu kiire kasvuga ei piisa neil inimressurssi ning nad peavad kiiremas korraslisatööjõudu palkama. Kõiki meie  tualette peavad nad koristama iga tunni tagant ning vajadusel ka tihemini. Kontakteerusime koheselt pärast Teie teate saamist nende juhtkonnaga ning meile lubati kõik puudused likvideerida. 

Omalt poolt oleme me väga huvitatud, et Lennart Meri Tallinna Lennujaam oleks puhas ja hubane ning ka pidevalt kontrollime seda.
Kohtusime ka reisiterminalikoostööpartneritega, kes rendivad meilt äripindu ning selgitasime neile vajadust koheselt ühendust võtta Tallinna lennujaama töötajatega, kui keegi klientidest mingi mure või märkusega nende poole pöördub. Lubamatu on anda klientidele selline vastus, millise Teie kahjuks saite.
Soovime Teile kaunist sügise algust ning veelkord vabandades loodame, et Teie järgmine külaskäikEestisse on igati positiivsete emotsioonidega!    
Lugupidamisega


Mati Sillak
Terminal Manager / Terminali juhataja "


Minu kommentaariks on vaid mulje (kontroll)külaskäigust lennujaama tualetti 7. oktoobri hilisõhtul. Koristamisest oli möödund 2,5 tundi, tualett ei olnd puhas, aga ka mitte nii räpane, et selle seisukorda oleks pidand iseloomustama sõnaga "rõve".

Millal elu Eestis jõuab nii kaugele, et korra ja puhtuse eest hoolitsetakse pidevalt, aga mitte ainult üleriigiliste ühepäevaste kampaaniate käigus (mis iseenesest on ka väga tähtsad)?

Oslos sajab täna, sompus ilm peegeldub ka tänasest blogist. Ehk läheb homme ilusamaks?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar